dandry.reismee.nl

Welkom op mijn Reisblog!

Hola en welkom op mijn reisblog!

Het is bijna zo ver! Over 23 dagen (29 augustus) ga ik, samen met een goede vriend/klasgenoot, naar Costa Rica om daar stage te lopen in een hotel. Degenen die weten welke studie ik studeer zullen zich gelijk afvragen waarom ik in een hotel ga stage lopen. Het antwoord op deze vraag, wat tevens mijn stageopdracht is, is dat Guayabo Lodge (zo heet het hotel) hun gasten verschillende (sportieve) activiteiten aanbiedt en deze (sportieve) activiteiten onderzocht, geanalyseerd, wellicht aangepast en/of uitgebreid moeten worden en dit dus wel binnen mijn opleiding past.

Na de stageperiode gaan we samen nog rondreizen, met het idee noorderlijker te gaan en dus steden in Amerika op te gaan zoeken.

Deze reisblog is de ideale plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens mijn reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Reacties

Reacties

Marvin

leuk geschreven man top! Fijne reis gehad zo te zien en al een aantal ervaringen rijker :D op die baccardi fles na haha
Ga je goed bro

patricia

Goed gelopen je vlucht zonder vertraging, wie zal het hebben. Lekker hoor. Jammer van je flessie!!!!!!!!!!KNuffels

Tia en Perro.

Hoi Dandry!
Het laatste bericht wat ik gestuurd heb,
Was van Opa en Oma.
Dat had je wel begrepen denk ik ?
Ik had het niet goed gedaan met de namen.
Volgende keer beter.
Ik kan het niet aan gelezen krijgen.
Mooie verhalen en mooie foto"s.
Veel plezier en groetjes Tia en Perro.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!