dandry.reismee.nl

Een leuke dag in de Lodge

Na de leuke avond van gisteravond, heb ik vandaag tot laat op m'n bed gelegen. Het kon dan ook, want ik had geen ochtendshift.. gelukkig! In tegenstelling tot Wilfred, die maar 2 uurtjes heeft kunnen slapen.

Toen ik m'n kamer uitstapte zag ik dat heel het hotel vol zat met gasten, terwijl er eigenlijk maar een kleine groep zou komen overnachten. Alleen maar beter, en leuker natuurlijk!

Ik zag m'n vriendin Yadira weer, en heb daar weer lekker mee gelachen. Ze was weer blij dat ik terug was, maar was wel een beetje boos dat ik geen souvenir voor der heb mee genomen vanuit Panama.

's Middags voor dat ik aan het werk ging, hebben we met de bazen en dochters gezamenlijk gegeten. M'n bazin had overheerlijke rijst met kip gemaakt. Lekker gekletst en eindelijk was er weer een beetje interactie, want net voor dat we naar Panama gingen was die interactie er niet echt. Dit hadden Wilfred en ik dus net nodig. Waardoor we vandaag ook lekker hebben gewerkt, goed in ons vel zaten en weer rooskleurig vooruit kijken.

Mijn avondshift verliep ook perfect. Vanavond was ik in plaats van de ober, de barman. Een makkelijk jobbie, omdat er normaal gesproken weinig wordt gedronken door gasten, tenzij het Nederlanders zijn, want dan gaan de kratten bier er wel doorheen! Maar precies vandaag, wanneer ik de barman ben, wilde iedereen van de Franse groep een cocktail drinken. En doordat de anderen gasten die cocktails zagen, wilden zij natuurlijk ook. Zo stonden er opeens 15 cocktails op een rij.

Iedereen was zeer tevreden, en dan ben ik dat natuurlijk ook.

Nu ga ik nog even de rekeningen maken, die nodig zijn voor de check-out morgenochtend. En daarna ga ik slapen met een leuk nieuwtje in m'n hoofd, een leuk vooruitzicht. Waar jullie in de loop der dagen wel achter zullen komen.

¡Hasta mañana - Pura Vida!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!