dandry.reismee.nl

Regenachtige zondag

Nee, ik ben niet in de war met de dagen, maar vandaag voelde echt als een typische saaie regenachtige zondag in Nederland. Sinds dat we terug zijn gekomen uit Panama heeft het niet gestopt met regenen, en daar wordt je dan ook niet echt blij van. Je kunt niets doen, en daarnaast zijn er ook geen gasten in het hotel, waardoor het alsmaar saaier is.

Ik heb dan wel niets te klagen met de temperatuur, maar een trui is geen overbodige luxe op dit moment. Ben blij dat ik deze dan ook heb meegenomen, en niet alleen maar korte broeken en t-shirts. Maar, het is altijd nog beter dan de 0 graden die men in Nederland heeft!

Vandaag is een echte socialize dag geweest. Ik heb met veel mensen uit Nederland gesproken en met m'n mamsie. Grappige was dat terwijl we aan het Skypen waren het tv programma Van Der Vorst Ziet Sterren begon en het programma over Nick vd Wall/DJ Afrojack zou gaan, dus ik dit gelijk mee kon kijken.. live stream! Ik heb dit programma uiteraard weer terug gekeken op m'n iPad, want het was niet altijd even goed te horen via de computer.

Morgen is onze laatste vrije dag, en we hebben dan ook besloten om toch nog een dagje weg te gaan, want heel de dag saai binnen zitten is ook niets. We zitten er over na te denken om naar een grote stad te gaan, of Cartago of San Jose, de hoofdstad van Costa Rica. In Panama hebben we twee Nederlandse jongens ontmoet die in San Jose verblijven, dus wie weet dat we daar langs gaan.

Nu gaat er nog een glas jus d'orange naar binnen, worden de tandjes gepoetst en ga ik in m'n bed de nieuwe the Voice of Holland kijken. Buenas noches!

¡Hasta mañana - Pura Vida!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!