dandry.reismee.nl

What happens in Panama, stays in Panama

Afgelopen avond was net zoals de anderen avonden, super gezellig! Het was een maandag avond, maar het was goed druk. We begonnen in de bar La Iguana en gingen daarna met een grote groep naar Barco Hundido. Blijkbaar gaat dat elk weekend zo, men begint in La Iguana en eindigt de avond in Barco Hundido. Samen met m’n danspartner heb ik dan ook weer de sterren van de hemel gedanst, tot in de vroege ochtenduren.

Het was vandaag weer een stralende mooie dag, en omdat het de laatste dag van Wilfred en mij in Bocas was, besloten we heerlijk te gaan luieren en te gaan bakken op het strand. We pakten een bootje en gingen weer naar het Wizard strand. Daar hebben we met z’n allen een paar uurtjes lekker gelegen en gezwommen.

Hier heb ik dan ook een lekker kleurtje gekregen, was ook wel nodig, want in Turrialba wordt ik niet bepaald bruin. En het zou wat zijn als ik na 4 maanden terug in Nederland kom en niet veel bruiner ben geworden!

’s Avonds zijn we nog uit eten geweest, en hebben we nog daarna nog een afscheidsdrankje gedaan in Barco Hundido.

Vervolgens is mijn avond onder de sterrenhemel aan de waterkant geëindigd. What happens in Panama, stays in Panama.

¡Hasta manana – Pura Vida!

Reacties

Reacties

Nathan

Die vakantie tour van je klinkt goed man!
Hoop dat je het erg naar je zin hebt gehad, maar dat lijkt mee een deels overbodige vraag.

Veel plezier nog daar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!