dandry.reismee.nl

Relax dagje

Gisteravond was een super gezellige avond en hielden we daardoor vandaag een relax dagje. Overdag dan, want vanavond gaan de dansschoenen weer aan!

We gingen met z’n allen, in totaal 5, naar de overkant om te lunchen en de winkeltjes te bekijken. Wilfred is verslaafd geraakt aan het kopen van zelfgemaakte armbandjes bij van die kleine kraampjes, waardoor hij er hier weer een paar van kocht.

We liepen de boulevard af en kwamen bij een hostel aan waar Richelle vanaf morgen verder zal overnachten. Vanuit dit hostel gaat ze ook vrijwilligerswerk doen, les geven aan kleine kinderen op een schooltje. Super leuk. Meerdere mensen/vrienden die ik ken gaan voor hun studie naar het buitenland om daar vrijwilligerswerk te doen, iets wat nu dan ook achter in mijn hoofd geprent zit om een keer te gaan doen.

In de loop van de middag gingen we weer terug naar Aqua Lounge waar we heerlijk in het water gechild hebben en hebben gezond. Tevens hebben we onze terugreis verzet, want het mag nog al logisch zijn dat we niet al morgenochtend terug gaan naar Costa Rica. We hebben deze daarom naar woensdagochtend verplaatst. Daarnaast hebben we een jungle tour geboekt voor morgen. Spannend! Dit doen we met z’n 5en + 2 andere Nederlandse jongens die we hebben ontmoet op de Lounge. Die zijn net zo gek als ons, dus wordt lachen geblazen!

We deden ’s middags weer het spelletje Bier Pong, en het ging weer super goed. Dit keer stond ik samen met Wilfred en onze tegenstanders waren de Canadees en de Engelsman. Zij konden maar niet geloven waarom elke keer alles raak ging bij ons. Het zag er even naar uit dat wij alles weg speelden en dat zij naast hun bekers ook minimaal 7 bekertjes van ons leeg moesten drinken. Maar helaas, ze kwamen terug en zo dronk een ieder aan het einde 1 bekertje leeg. Super leuke gasten, ontzettend mee gelachen en ook zij blijven tot woensdagochtend, dus wordt wat!

Vanavond gaan we weer uit eten en gaan we feesten op de Lounge. Elke zaterdag zijn er namelijk grote feesten op de Lounge, dus we zijn benieuwd! Maar ben wel aan toe aan een leuk feest en zeker zo met deze temperaturen en omgeving.

¡Hasta mañana – Pura Vida!