dandry.reismee.nl

Een rustig dagje

Vandaag was het een rustig dagje. Rustig in de zin dat er niet veel is gebeurd. 's Ochtends rond een uur of 10 wakker geworden, een heerlijke fruitsalade op en tussen de middag een lekker broodje gezond gemaakt. Lol getrapt met m'n collega's en 's middags om 2 uur aan het werk gegaan. Tussendoor uiteraard nog wat aan de stageopdracht gewerkt.

's Middags checkt er een Nederlandse groep in, dus was het communiceren een stuk makkelijker. Wel probeer ik zoveel mogelijk m'n Spaans bij te spijkeren, maar dat lukt dan ook wel, omdat bijna alle andere collga's naast Spaans geen andere taal spreken. Daarnaast bevorder ik m'n Engels ook, omdat m'n baas voornamelijk Engels spreekt en spreek ik al een aardig woordje Duits door de Duitse stagiaire. Zo leer ik van alles een beetje.

De groep ging op tijd naar hun kamers, dus had ik een rustige avond en heb ik besloten om zelf ook maar m'n bed op te gaan zoeken. Morgenochtend gaat om 6 uur de wekker, omdat ik dan een stuk ga hardlopen met een collega.Ik ben goed bezig al zeg ik het zelf!

¡Hasta mañana - Pura Vida!

Reacties

Reacties

Tante Patries

He kerel, we zijn gewoon jaloers op je, jij hebt wel een superstage plek man. Heerlijk hoor.
Knuffels uit het zonnige heukelum city

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!