dandry.reismee.nl

Relax dagje

Vandaag voor de verandering tot 12 uur op m'n bed blijven liggen. Heerlijk die vrije dagen. Ik werd alleen wel na 7 uur om het half uur wakker, omdat ze bezig zijn om al het gras om de Lodge weg te maaien. Een grote klus waar ze al twee dagen zoet mee zijn.

Na het ontbijt liep ik het kantoor in en werd ik gelijk aan het werk gezet. Ik moest een brochure maken voor een reis agencie. Dit heb ik alleen niet af gemaakt, aangezien vandaag m'n vrije dag was en ik echt helemaal nergens zin in had. Morgen weer een dag niet waar.

Rond een uur of 5 begon het hier aardig te waaien en te regen, wat later gepaard ging met onweer. Hevige onweer mag je wel zeggen. Hier op 1500 meter hoogte zijn de klappen zo gigantisch hard en de flitsen zo vel dat het af en toe wel lijkt als of er met een spotlight naar binnen wordt geschenen. We zijn even buiten onder het af dak gaan zitten en hebben geprobeerd foto's te maken van de flitsen, maar dit ging niet zo gemakkelijk. Op een gegeven moment was het zo heftig dat het voor een derde keer, tijdens mijn stageperiode, insloeg en de lampen drie keer knipperde en we genoodzaakt waren om het internet er weer uit te trekken.

De baas was met de andere stagiaire naar Turrialba gereden om eten te halen,dus hebben wij de iPad op de tv aangesloten, popcorn en fruit erbij gehaald en lekker een filmpje gekeken.

De baas kwam uiteindelijk terug met een al gebraden kip en een zak patat die nog gefrituurd moest worden. Wilfred en ik doken de keuken in en hebben met alles wat we gevonden hebben een heerlijke avond maaltijd gemaakt.

Het is ondertussen 23:30 hier, dus wordt het tijd om te gaan douchen, m'n bed op te zoeken en te gaan slapen. Morgen op tijd er uit om de brochure afmaken!

Hasta mañana

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!