dandry.reismee.nl

Leuke ideeën, leuke uitdaging!

Onder het genot van een heerlijk baco'tje schrijf ik dit verslag. Vanochtend toen ik mijn kamer uit liep zag ik een pakketje op de tafel staan met een briefje er op: voor Dandry en Wilfred. Toen ik het uitpakte zag ik dat het een Deluxe Edition Bacardi pakket was. Een liter fles en een halve liter fles, een cadeautje van onze collega's. Super vet!

Het was een rustige ochtend, want er waren maar een aantal gasten die bleven ontbijten. Hierdoor heb ik dus tijd gehad om aan administratieve zaken te werken. Toen Wilfred eindelijk eens op het gemakkie wakker werd bespraken we onze mogelijke schoolopdrachten. We waren het eigenlijk al eens over wat we zouden gaan doen, maar hebben het iets aangepast, waardoor we nog meer kunnen betekenen voor het bedrijf. Hierin hebben we ook een aantal collega's bij betrokken, en zij waren zeer te spreken over onze ideeën, wat wij natuurlijk zeer positief vinden en met onze ideeën naar onze bedrijfsmentor kunnen stappen. Het wordt een pittige opgaven, omdat we verschillende onderzoeken moeten verrichten en een hoop moeten maken/verzinnen, maar een leuke uitdaging, waar we wel van houden. Ik kan er alleen nog niet te veel over zeggen, to be continued!

's Middags ben ik samen met de baas naar Turrialba vertrokken, hij moest wat boodschappies en dergelijke doen. Hierdoor kon ik lekker een luchtje scheppen en heb ik zeer interessante gesprekken met hem gehad in de auto. Hij (officieel gaat hij er niet over) was zeer te spreken over onze ideeën voor de Lodge. Nu hebben we er nog meer zin in.

's Avonds bleef er een grote groep mensen eten, dus werd er door de chef een buffet klaar gezet wat betekent dat er zat eten is, omdat er altijd voor een heel weeshuis gekookt wordt. Helaas was het eten vanavond niet te pruimen. Chef vond het dan ook niet zo leuk dat ik dit zei, maar iedereen zo zijn eigen smaak niet waar?

Nu ga ik richting bed, morgenochtend wordt weer een vroege en een drukke ochtend, want iedereen blijft ontbijten en gaat uitchecken..

Hasta mañana!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!