dandry.reismee.nl

De receptionist

Gister begon de dag vroeg. De wekker ging om half 6, want ik moest om 6 uur alle deuren openen voor de werknemers en me op m'n kantoor bevinden, voordat de baas kwam.

Rond half 8 belde de baas met een leuk nieuwtje: er mocht namelijk 1 van ons twee met twee gasten mee gaan raften. Super vet natuurlijk! Maaaaaar, omdat ik al aan het werk was en Wilfred pas 's middags hoefde te werken mocht hij mee. Niet leuk, maar uiteraard mag ik de volgende keer!

Om het nog leuker te kwamen moest ik van 6:00 uur t/m 17:00 uur werken, omdat Wilfred dan pas terug zou zijn en er toch iemand in de Lodge aanwezig moest zijn om de telefoontjes te beantwoorden en etc etc.

Ik heb dus niet veel beleefd. Het was een echte werkdag. Dandry de receptionist was ik. Heel de dag op het kantoor gezeten, en af en toe m'n laptop mee de zon ingenomen, maar ook daar was het niet te houden als je stil zit.

Zo'n dag hakt er wel in, omdat je vrij weinig doet (lees: omdat het een saaie dag was) en was ik na het avond eten naar m'n kamer vertrokken en in slaap gevallen.

Over het eten heb ik nog wel een leuk verhaaltje. Er was 1 koppel in het hotel dat ook hier wilde eten, dus moest de chef wel wat klaar maken. Wat voor ons in het voordeel was, want hij moest nu ook voor ons koken. Hij had rijst met stukjes kip er in gemaakt en een beetje chilisaus er in gedaan, omdat we dat wel lekker vinden. Helaas moest ik er naast m'n vruchtensappie ook een fles water bij zetten: het was namelijk suuuuuuuuuuuuuper pikant, niet normaal! Naast dat heb ik zelf heerlijke platanos (gebakken banaan) gemaakt... van moeders geleerd.

Hasta mañana.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!