dandry.reismee.nl

Het is bijna zover!

Het is dan bijna zover. Mijn (een na) laatste dag van 2011 in Nederland!

De koffers zijn gepakt (bijna 50 kilo bij elkaar) alle documenten zijn verzameld, dus ik ben klaar voor vertrek. Morgen om 11 uur vertrekt het vliegtuig naar Amerika, waarna ik het volgende vliegtuig naar Costa Rica neem en daar door mijn stagebegeleider opgehaald word.

Vandaag nog een klein afscheidsfeestje bij mij thuis, waarbij de familie en enkele vrienden zijn uitgenodigd. Gezellig wat drinken, eten en natuurlijk alles vertellen wat ik daar ga doen/meemaken.

Vanavond is er een afscheidsborrel georganiseerd bij m'n werk, waarbij (hoop ik) al m'n collega's aanwezig zullen zijn. Super leuk!

In Costa Rica ga ik proberen om vaak iets op m'n blog te schrijven en jullie dus op de hoogte te houden van mijn avonturen. Laat rechtsonder je e-mailadres achter en ik stuur je automatisch een mailtje wanneer ik een nieuw verhaal of nieuwe foto's heb gepost.

Reis met me mee!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!