dandry.reismee.nl

Vooruitgang wordt geboekt

Hier weer een verhaaltje vanuit het zonnige Costa Rica. Vanaf de dag dat we terug kwamen uit Panama heeft het niet gestopt met regenen, maar vandaag... precies het tegenovergesteld. Heerlijk weer, ik kon weer naar Turrialba kijken vanuit het hotel, terwijl de afgelopen dagen m'n zicht na 5 meter alleen maar mist was.

Hierdoor besloot ik dan ook om mijn trui uit te trekken, m'n korte broek aan te trekken en m'n kantoor van binnen naar buiten te verplaatsen. Inderdaad.. m'n kantoor.. Dit betekent dat ik vandaag goed bezig ben geweest. Heel de dag ben ik bezig geweest met school, waarna ik verder ging met het werk in het hotel. Er wordt vooruitgang geboekt, en op dagen als vandaag is het ook het lekkerst werken. Ik wil m'n medestudenten in Nederland niet jaloers maken, maar hieronder tref je een foto van mijn kantoor aan.

Het is dan ook wel nodig dat we nu hele dagen aan de studie zitten, want na twee maanden vrij weinig uitgevoerd te hebben, begint de tijd nu te dringen. Met alle onderzoeken die we in gedachten hebben, en het grote eind project, moeten we er nu goed veel vaart in brengen. Alles komt uiteindelijk op z'n pootjes terecht. Je hebt werkpaarden en sierpaarden. De eerste twee maanden als sierpaarden gefungeerd, en nu moeten we echte werkpaarden worden. Ik hoor jullie al denken.. Dandry dat hou je niet lang vol. En daar hebben jullie gelijk in, want ik neem de aankomende week een aantal dagen vrij. Maar daar morgen meer over.

's Avonds heb ik weer samen met de Chef gestaan, en heb ik de gasten weer blij gemaakt tijdens het eten. Jammer genoeg geen cocktails mogen maken, maar het bier ging wel als water over de 'toonbank'. Of het Nederlanders waren vanavond? Ja! Voortaan zet ik dan ook iets meer bier koud, want ik ging bijna door heel m'n koude voorraad heen.

Morgen begint m'n shift weer om 2 uur, maar wordt het wel weer om 7 uur opstaan, de laatste dag dat ik weer volle bak aan de studie kan.

¡Hasta mañana - Pura Vida!

Ps. ik heb eindelijk een goede plek gevonden om een mooie foto van het hotel te maken. Zie hieronder.

Deze foto is vanuit een Junior Suite gemaakt, die dus niet op de foto paste. De plek waarop ik heel het hotel op een foto kan nemen moet ik nog vinden, maar ga ik zeker vinden voordat ik terug naar Nederland vlieg!

Reacties

Reacties

bj . middelkoop

hallo dandry . hier alles ok !!! en met jouw ook , zo lees ik dat in je verslagen !!!! nog een fijne tijd al daar !!! groeten bart middelkoop

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!